slide2_4tophone

Werkwijze

Onze werkwijze

4tophone gaat zorgvuldig met reparaties om. We hebben een duidelijke werkwijze. Of het nu gaat om een reparatie of onderzoek, onze monteurs zijn gespecialiseerd om het op de juist wijze uit te voeren.

Een smartphone wordt door de fabrikant met grote aandacht ontworpen en geproduceerd. Om dezelfde kwaliteit te ontvangen als u gewend bent van Apple en Samsung dient er met dezelfde aandacht gerepareerd te worden.

Wij onderscheiden ons van de rest door alle toestellen met grote zorg en met oog voor kwaliteit te repareren.

We zijn gespecialiseerd in

Apple
Samsung

Vooraf

  • Een medewerker van 4tophone inventariseert het probleem aan u toestel;
  • Adviseert u op basis hiervan over de eventuele oplossing.

Tijdens

  • Na acceptatie van de prijsopgave, beginnen we aan de reparatie;
  • Mits voorradig kunnen wij bijna iedere telefoon reparatie binnen 30 minuten voor u uitvoeren.

Nadien

  • Na een succesvolle reparatie, overhandigen wij u het toestel met 3 maanden garantie;
  • Indien mogelijk verzoeken we u om een review achter te laten op onze website.

Reparatie op locatie

Voor een reparatie kunt u bij ons langskomen. Bent u niet in de gelegenheid om langs te komen, dan zorgen wij dat wij bij u langskomen om de reparatie ter plekke uit te voeren.

Voor deze dienst brengen wij u 0,25 cent p/km voorrijkosten in rekening.

4tophone-reparatie-op-locatie

Waarom bij ons repareren?

  • No cure, No pay

  • Meeste reparaties binnen 30 minuten

  • U kunt de reparatie zelf zien

  • Flexibel met afspraken na kantoortijden

  • Reparatie bij u op locatie

  • 3 maanden garantie